Primera Jacobs in de Aarhof breidt uit - Tweede winkel én vernieuwd ING-service punt
Sinds een paar weken kunnen klanten van ING zelf hun digitale bankzaken regelen bij het vernieuwde ING-servicepunt van de Primera in De Aarhof. Eigenaar Martin Jacobs: “Je kunt altijd al bij ons terecht voor een ruim assortiment boeken, tijdschriften, wenskaarten, kantoorartikelen, leuke kadootjes én voor contant geld pinnen. Vanaf nu dus kunnen particuliere ING-klanten in onze winkel ook hun digitale bankzaken zelf regelen. Lees hier meer
Eigenaar Martin Jacobs: “Ook wij zien dat de behoeftes van klanten veranderen en dat veel klanten steeds digitaler worden. Dat is niet voor iedereen even makkelijk. Onze medewerkers zijn dan ook speciaal door ING opgeleid om klanten te helpen bij hun digitale bankzaken. Zo helpen we ING-klanten bij het installeren van de Mobiel Bankieren App en wijzen wij ze de weg in Mijn ING, de omgeving voor internetbankieren van ING. Met de Mobiel Bankieren App kunnen de klanten veel bankzaken zelfstandig met hun smartphone of tablet regelen, op een plek en een moment dat het hun uitkomt. ING-klanten kunnen voor hun digitale en dagelijkse bankzaken zeven dagen per week terecht bij het nieuwe ING-servicepunt in onze winkel.”
De openingstijden van het ING-servicepunt zijn overigens gelijk aan die van de winkel.
Primera Baronie overgenomen
Nog meer nieuws voor Primera Jacobs. Per 1 augustus heeft de actieve ondernemer Martin Jacobs de Primera in de Baronie overgenomen. Een succesformule die dus duidelijk werkt. Inmiddels is het hele gezin Jacobs werkzaam in de winkel en zal voornamelijk zoon Bas de Primera in de Baronie gaan runnen. “Op den duur wil ook wat meer van mijn caravan gaan genieten, dus dan is het fijn dat mijn kinderen al werkzaam zijn in de winkel en het later helemaal over kunnen nemen. Dat geeft mij een gerust gevoel. Overigens heb ik een geweldig team in mijn winkel staan waarvan sommigen al heel lang bij ons werken.”